اقدام پژوهی : با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟

مطالب دیگر:
تحقیق مفهوم و مبانی تربيت بدنىتحقیق مقررات بازي بدمينتونمقاله بررسی و مقايسه ميزان افسردگی در ورزشکاران باستانی کار کهنسال (بيش از 65 سال) با همسالان غير ورزشکارپاورپوینت سواحل ایران و جهانمقاله نفس گیری در کرال سینه مقاله نقش ورزش در جلوگيری از اعتيادنقش تربیت بدنی و ورزش در بهداشت روانی دانش آموزانپاورپوینت کاربرد نانو تکنولوژی در بسته بندی مواد غذاییپاورپوینت اصول علم اقتصاد 1پاورپوینت کلیات علم اقتصادنمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانات نهایی فیزیک پیش دانشگاهی (رشته های تجربی و ریاضی)دستور کار آزمایشگاه شیمی فیزیک مهندسی شیمیبرنامه ریز متره و صورت وضعیت راهسازی تحت اکسل آپارتمان های 70 الی 100 متری (جردن-ولیعصر-ظفر-میرداماد) را بی واسطه اجاره کنید**کاملترین نرم افزار یادگیری تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسیتحقیق آشنایی با رشته میکروبیولوژی مقاله اسید نوکلئیکآشنایی با بعضی از كاربردهای انرژی هسته ای بزرگترین بسته پیک نوروزی سال 96 در اینترنتمقاله اسید های آمینه
اقدام پژوهی : با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟|41018853|yet
بهترین فایل قابل دانلود و دریافت با موضوع اقدام پژوهی : با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟قابل مشاهده می باشد

فهرست مطالب

چکیده. 4

مقدمه. 5

انواع اشتباهات دیکته نویسی :. 6

اقدامات لازم برای ترمیم و درمان نارسا نویسی :. 7

درمان وارونه نویسی و قرینه نویسی. 10

اهمیت و ضرورت بیان مسأله. 11

وضعیت مطلوب. 13

توصیف وضعیت موجود. 14

گردآوری اطلاعات و شواهد (1). 15

تجزیه و تحلیل داده‌ها. 19

انتخاب راه حل جدید به صورت موقت. 21

راه حل پیشنهادی ( رد یا قبول ). 22

گردآوری شواهد (2). 25

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن. 26

پیشنهادات. 27

منابع و مأخذ. 29

چکیده

در این پژوهش در مورد بهبود مشکل درس دیکته نویسی دانش‌آموزی به نام مینا که در پایه اول مشغول به تحصیل است ، می باشد. با بررسی علل و علائم ضعف دیکته‌نویسی در دانش‌آموز متوجه شدم مشکل دانش‌آموز ناشی از حساسیت بیش فعالی و عدم تمرکز حواس و دیر آموزی و بی‌دقتی او می‌باشد. راه کارهایی جهت بهبودی و درمان این مشکل ارائه کردم که با اجرای این راه کارها تأثیر زیادی در بهبود دیکته دانش‌آموز مشاهده نمودم ومتوجه شدم که کارهای انجام گرفته توانسته است تا حدود زیادی ازتکرار اشتباهات مکرر وی دردیکته و سایر درسها جلو گیری داشته باشد به طوری که : خود دانش‌آموز، خانواده، معلم و همکاران در مدرسه از بهبود مشکل دیکته نویسی دانش‌آموز ابراز خرسندی نمودند .