اقدام پژوهی: چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

مطالب دیگر:
بررسی بيماري لكه نواري در گیاه جو و آفات مهم گياهان زراعي زنجیره هاي چغندر قندبررسی حسابداری افزوده و تکنیک های گردش پول نقد برای استفاده در ارزیابی داراییکاربرد تئوریهای انگیزشی در مدیریت و راهکارهای ایجاد انگیزش در پرستاران و سایر کارکنانكاربرد فناوري رياضي نانو در مهندسي صنايع غذاييبررسی نقش و وظايف شيعه در زمان غيبتبررسی کاربرد آمار و احتمالات در ریاضیبررسی جایگاه و ارتباط میان قانون اساسی و بانکداریبررسی ارتباط میان شخصيت افراد و موسيقيی متابوليسم پروتئين غيرقابل تجزيه در شبكه و تجزيه پروتئين و سنتز پروتئين ميكروبي و بازده سنتز پروتئيانواع روشهاي متداول اجراي سيستم زمين در شبكه هاي فشار ضعيف در ايرانبررسی سيره و سيماي امام موسي كاظم(عليه السلام)بررسی جایگاه و تاثیرات اينترنت ماركتينگ و نتورك ماركتينگ network marketingبررسی معماری زیارتگاه های شهر تهرانبررسی شیوه های پیشگیرانه و حمایتی از بزه دیده گی جرائم سایبریبررسی بودجه و بودجه بندی و هزینه ها و سازمانهای اداری مرتبط با بودجه بندیبررسی روابط عاطفی قبل و بعد ازدواجبررسی معبد و معماری آن به عنوان آینه ادیانبررسی زندگینامه گرابوفسكي پدر شعر اسپرانتوبررسی زندگینامه و تالیفات دكتر محمد مصدقبررسی نظارت و كنترل در مديريت اسلامي
اقدام پژوهی: چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی|41018842|yet
بهترین فایل قابل دانلود و دریافت با موضوع اقدام پژوهی: چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتداییقابل مشاهده می باشد

اقدام پژوهی: چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

فهرست مطالب

چکیده. 1

واژگان کلیدی :. 1

مقدمه. 2

توصیف اولیه و بیان مساله. 2

گردآوری شواهد 1 :. 3

تعاریف و مفاهیم:. 3

فرصت:فُرصة. نوبت . (اقرب الموارد). موقع. مجال (لغت نامه دهخدا) 3

تعریف یادگیری. 4

عوامل مؤثر بر یادگیری. 6

نقش معلم درایجاد تحول درکلاس :. 9

ضرورت تحول درروشهای تدریس. 10

اهداف تحول درروشهای تدریس. 11

رروش وچگونگی تحول درروشهای تدریس. 11

مدلها وروشهای تحول درروشهای تدریس. 12

ابزارهای اطلاعاتی:. 13

بیشینه تحقیق. 13

تجزیه و تحلیل: 19

ارائه راه حل های موقت: 20

گردآوری شواهد ۲. 27

پیشنهادات. 29

منابع ومأخذ. 30

چکیده

یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می بایست کار یاددهی – یادگیری را به پیش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است . در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل می شوند . تنوع پایه های تحصیلی ، کوچک بودن محیط کلاس ، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط های آموزشی حکم فرماست و با وجود این شرایط انتظار می رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود .