اقدام پژوهی : چگونه می توانم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهم

مطالب دیگر:
📝طرح psd لوگو پارس تمپلت - پارس تمپلت📝واتر مارک psd فارسی📝پوستر لایه باز طرح psd تبلیغاتی طراحی وب سایت و شرکتی 📝کارت ویزیت لایه باز طرح psd پاسارگاد - نماینده بیمه عمر محمد یوسفی 09128542401📝کارت ویزیت لایه باز طرح psd پاسارگاد - نماینده بیمه عمر محمد یوسفی 09128542401 📝طرح psd لوگو نسل📝پوستر لایه باز طرح psd تبلیغاتی شرکتی📝دانلود قرارداد حق التدریس📝بنر لایه باز طرح psd تبلیغاتی کفش📝کارت ویزیت لایه باز psd فروشگاهی و شرکتی📝دانلود پاورپوینت کارآفرینی روستایی📝پوستر لایه باز طرح psd تبلیغاتی شرکتی 📝آسانسور- آسانسور قم - آسانسور تک آفرین - طرح psd لوگو آسانسور تک آفرین📝کاور سی دی - جلد CD - کاور دی وی دی - کاور DVD - جلد dvd 📝پوستر لایه باز طرح psd دکتر علی شریعتی📝کاور سی دی - جلد CD - کاور دی وی دی - کاور DVD - جلد dvd 📝گزارش کار پروژه راه به همراه نقشه های اتوکد و فایل های اکسل📝فایل فلش فارسی تبلت چینی w706_mb_v3.1📝جزوه آموزشی بیست ستون اصلی زنبورداری📝جزوه آموزشی ایمنی هنگام بکارگیری سمپاش ها
اقدام پژوهی : چگونه می توانم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهم|41018840|yet
بهترین فایل قابل دانلود و دریافت با موضوع اقدام پژوهی : چگونه می توانم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهمقابل مشاهده می باشد

اقدام پژوهی : چگونه می توانم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهم

فهرست مطالب

چکیده. 5

مقدمه:. 7

بیان مساله و توصیف وضع موجود:. 8

گردآوری شواهد 1:. 12

تعریفعملیاتی مفاهیم و واژگان کلیدی:. 12

ب. مشاهده :. 13

ج. پرسش نامه:. 14

پیشینه تحقیق: 14

اهداف تحقیق: 15

۲. نصب فعالیت دانشآموزان روی دیوار جهت تزئین کلاس توسط آنان: 16

۳. کاربرد شعر مرتبط با بعضی از فعالیتها :. 16

۴. ایجاد انگیزه در دانشآموزان برای انجام فعالیتهای درس ریاضی: 16

۵.استفاده از روش ایفای نقش توسط دانشآموزان:. 17

۶. اطلاع رسانی به اولیا جهت آمادگی از پیشرفت درس ریاضی دانشآموزان:. 17

۷. انجام ارزشیابی تشخیصی از مفاهیم پیش نیاز جهت تعیین نقطهی آغاز تدریس:. 17

تجزیه وتحلیل وتفسیر داده های اولیه:. 19

انتخاب واجرای راهحل:. 19

توصیف وضع مطلوب(شواهد 2):. 25

نتیجه گیری:. 27

موانع ومشکلات احتمالی :. 27

پیشنهادات:. 28

منابع ومآخذ:. 29

چکیده

ازاوایل سال تحصیلی ، همواره رفتار دانش‌آموزان در زنگ ریاضی، توجه من را به موضوعی از این قرار بهخود جلب می­کرد. بدان معنا که در این زنگ، شاهد چهره­های درهم رفته و بی حوصله­ی آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این زنگ با یکدیگر صحبت می­کردند، برخی از آن ها بی مورد اجازه­ی بیرون رفتن از کلاس را می­گرفتند، چند تا ازدانش­آموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می زدند. در واقع آن چه بیش از هر چیز من را متعجّب می‌کند، کم­تحرکی و بی­توجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود