اقدام پژوهی : چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی ریحانه را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟

مطالب دیگر:
📗پروژه درس مباحث ویژه کارشناسی ارشد:سروس کد اجاریی باراباسی آلبرت به زبان متلب و سی شارپ📗پایان نامه استخوان شناسی📗پروژه درس مباحث ویژه کارشناسی ارشد:سروس کد اجاریی Erdosh Reney به زبان متلب و سی شارپ📗پروژه درس مباحث ویژه کارشناسی ارشد:سروس کد اجاریی ایجاد توپولوژی (Random Regular Graph(MR به زبان متلب و سی شارپ📗پروژه درس مباحث ویژه کارشناسی ارشد: سروس کد اجاریی ایجاد توپولوژی Scale Free به زبان متلب و سی شارپ📗پروژه درس مباحث ویژه کارشناسی ارشد: سروس کد اجاریی ایجاد توپولوژی Watts and Strogatz به زبان متلب و سی شارپ📗پروژه کامل و آماده درس مباحث ویژه برای شبیه سازی شبکه های اجتماعی به همراه سورس کدها و نتایج📗گزارش چیست📗پاسخ های هورمونی نسبت به فعالیت های ورزشی و تمرینات جسمانی📗پایگاه داده سیار📗پروژه امار میزان علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی📗مبانی نظری ارزیابی عملکرد📗نقشه ی زمین شناسی شهرستان خلخال📗نقشه ی زمین شناسی شهرستان نمین📗ثبت شركت ها📗رشد و تكامل انسان📗كمردرد📗قصص القران📗ورزش های ایزومتریك و ایزوتونیك📗یكی از نقش های حسابداری و حسابرسی اجتماعی و محیطی
اقدام پژوهی : چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی ریحانه را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟|41018838|yet
بهترین فایل قابل دانلود و دریافت با موضوع اقدام پژوهی : چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی ریحانه را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟قابل مشاهده می باشد

اقدام پژوهی : چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی ریحانه را به درس علوم تجربی و کار گروهی تشویق نمایم؟

چکیده

یکی از مهم ترین واساسی ترین سوالاتی که در ذهن کارشناسان و دبیر های واقعی نقش بسته است،آن است که چگونه می توان مفاهیم آموزشی را در ذهن مخاطبین نهادینه کرد وهریک از آنان به فراخور تجربهوحوصله خود راه حلی را برای برون رفت از چالش پیش رو پیشنهاد می کنند. ازجمله ،موضوعاتی که مطرحمی شود مساله نقش تکنولوژی آموزشی در تسهیل آموزش هاست. این گونه دبیران از برنامه ها ووسایلکمک آموزشی بیشتر از از همکاران خود استفاده می کنندو اغلب خود مبادرت به ساختن ابزارها ووسایلکمک آموزشی می نمایند.چنین دبیرانی قادرند از کمترین امکانات بیشترین بهره برداری ها را بنمایند. باتوجه به مطالب ذکر شده اینجانب فرحناز خرمی دبیر علوم تجربی آموزشگاه نمونه دولتی ریحانه نیز برای علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس علوم تجربی سعی نموده ام که از روش سخنرانی ومتکلم وحده بودن در کلاس خارج شده واز وسایل کمکآموزشی وتدوین مطالب علوم تجربی به صورت powerpoint و فیلم آموزشی و انواع روش های مشارکتی استفاده نموده وکلاس فعال وبا نشاط داشته باشم تا دانش آموزان با میل ورغبت بیشتری درکلاس درس حاضر شوند.

مقدمه

یادگیری یک فرایند اجتماعی است و فعالیت های یادگیری برای رسیدن به مرحله تولید اندیشه و اطلاعات حیاتی است. این فکر راژان پیاژه، که از محققان پیشگام در زمینه تعیین تحول فکر به شمار می رود، تایید می کند.پیاژه نشان داده است که بیشتر آموخته های مهم ما حاصل تعامل با دیگران است. اگر دانش آموزان در مورد یک کتاب، یک تکلیف و با یک مسئله فقط نظرات، واکنش ها و پرسش های خود راداشته باشند، یادگیری آنان به اندازه ی زمانی که به نظرات دیگران نیز دسترسی داشته باشند، پربار نخواهد بود. عمده ترین هدف این روش کوشش برای دستیابی به فعالیت های عالی ذهنی است.